请选择 进入手机版 | 继续访问电脑版

百花论坛

搜索
查看: 408|回复: 0
收起左侧

Nba Basketbal Tenu Dagdromen over je

[复制链接]

二合目

28

主题

29

帖子

2 小时

在线时间

二合目

Rank: 2

积分
194
发表于 2017-4-12 10:16:45 | 显示全部楼层 |阅读模式

今すぐ登録、素晴らしい風景が広がります。

您需要 登录 才可以下载或查看,没有帐号?立即注册

x
Dagdromen over je
(a)
hebben altijd een romantische impuls, diep verlangen om plotseling barsten als een vulkaan. Bidden Hemel, onderzoek van de aarde, in de zin van de stemming en niet hun eigen. De geest van hoe fragiel dit? Denken hoe zo opgewonden? Sterke verleden het verleden, heden verdriet zal altijd zijn? Dus, om te Oasis maken onvruchtbare taal vochtig, op zoek inkeping laat emotionele tij instorten pan, op zoek naar plaatsen om de rest te voeren ideeën te laten. Dus, met jullie beginnen te ontstaan. Jullie zijn allemaal mijn verbeelding, het bevat mijn zintuigen en gevoelens, waarnemingen en gevoelens. Misschien moet je Tarzan als een tedere schouder, misschien moet je Yangtze sappige voer gegeven. Maar u, na al, is mijn favoriet, is verliefd je bent mijn perfect.
(b)
uw overlapping dubbele vertegenwoordiging van mijn persoonlijkheid. Vrolijk en toch subtiel, ingetogen maar toch gewaagde, bescheiden maar elegante, maar toch gewoon briljant. Beproeving crashte wazig fantasie, de wereld van de menselijke wisselvalligheden Verscheurde spinnenweb, en je bij me zult blijven. Ik Nba Basketbal Tenu besta, er is uw plaats. Je hebt je aandringen, heb ik mijn stok, tijd volledig in overeenstemming, is er geen gebrek aan ruimte op afstand. Toch altijd afhankelijk. Afhankelijke karakter was zonder de minste kleur versieren, zo simpel is als een pasgeboren baby naakt massaal aan de wereld. Afhankelijk wordt hier zo simpel Mi Jiuli dus genormaliseerd zo nieuw, net als de maaltijden zonder al te veel uitwerking en interpretatie. Afhankelijkheid is het basiselement van een complexe levensprocessen.
(c)
soms in dromen, dromen heb hoop. Droom boord van de top van de berg, de lucht vol spanning het hoofd. Je komt naar mijn kant, ik weet het niet, weet je kijkt waardige een plan afgrond. Dromen dwalen moeder rivier, de rivier met een boog en kuste en kuste en kuste en pro. Je stilte ineens vergezeld kijken hals over kop in de armen van haar moeder, en binnenkort ook in combinatie met de moeder. Lopen de wilde droom stuk, als een waaier gesloten deur scheidt de ziel en het Cleveland Cavaliers Tenue lichaam een ​​heuvel. Leven en dood, Nergens somber. Je gehurkte gras tip voorzichtig in de angst te verstoren zonder een woord van vlinders, insecten piepen geluid. Maakt niet uit waar, waar is de droom, is om wakker te worden, de zon gehuld, of maanlicht spill, altijd met je, je afhankelijk van mij, ik kan niet zonder jou. Zelfs het donker, ook afhankelijk, maar gewoonten en vooroordelen, het negeren van u.
(d)
denken over uw definitie, u wilt integreren in uw. De eerste gedachte is om je te omarmen. In plaats van het gevoel is niet waar, noch is het streven is niet te diep, ik weet niet waarom je altijd een knuffel altijd. Hand in het? Houd uw hand, met een lang huwelijk. Hand in hand een gebaar. Vertrouwen geef je een hand uit te breiden, als twee stukken spoor, enige Indiase Cinema, en elders werken. Gedrag is het onwaarschijnlijk dat u te komen in de diepte, bereik je lengte, waardoor er alleen maar denken. Graag uw bloemen schitterende dag, zoals je seizoen schoonheden, zoals je geur door de jaren heen. Immers, is een onbeantwoorde liefde. Je toont nooit iets, niet een links vergeten niet onthullen, niet het idee omgezet in een meteoor te onthullen, niet onthullen de taal ontaardde in onzin, nog, niet alleen is het de show altijd.
(e)
je afhankelijk van me, me aan te raken. Ik toevertrouwd aan u, naar je kijken. Denk na over wie je werkelijk Basketbal Kleding Nba Kopen bent? Is mijn schaduw, of is mijn tekst, of? Ik heb niet uw wijsheid, uw talent, uw brede, uw tolerantie, en je moed. Ik heb gepakt niet wilt eindeloos verlangen om dilemma houden stoppen. Met emotie ringen streelde zijn baard, schudde jaren van wind, pakte hij de pen, maar ik loog om zich te uiten. Terug en kijken naar hun voeten in de modder op de weg naar het nest te verlaten, klimmen hellingen, wandelen door de rivier, de passage van de vliegen, de rest wordt verspild helemaal. Plotseling vond ik dat ik groggy vage warboel, evenwicht u het dragen van een wazige ochtend mist in de haven. Denk na over wie je bent, is niet bekend, uniform koord van vraagtekens, maar over nadenken, niets meer.
回复

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

Archiver|手机版|小黑屋|百花网 - 在日华人的论坛 ( Copyright (C) 2015 Flowers Corporation. All Rights Reserved. )

GMT+9, 2023-12-4 13:09 , Processed in 0.038672 second(s), 22 queries .